Več o meni
Sem Laura, specialna in rehabilitacijska pedagoginja in nadaljujem študij na magistrski ravni. Sem odprta, zgovorna, nasmejana oseba, ki ima zelo rada delo z otroki in mladostniki. Ti me vedno napolnijo z energijo in pozitivnimi občutki, ko jim lahko pomagam in kaj novega naučim.
V okviru študija sem pridobila veliko znanja za delo z otroki z različnimi učnimi težavami in posebnimi potrebami, kar trenutno nadgrajujem in uresničujem v praksi.
Način dela
Imam izkušnje z različno starimi otroci/mladostniki in s poučevanjem vseh predmetov. Opravila sem prakso v okviru faksa. Delala sem tudi kot varuška, animatorka v otroški igralnici in animatorka za rojstne dni. Prav tako pa sem opravila že veliko ur inštrukcij raznoraznih predmetov.
Način dela
Moj način dela se ravna po specialno- pedagoških metodah dela. Zelo pomembno se mi zdi vzpostaviti prijazen in topel odnos.
Pri poučevanju vedno izhajam iz predhodnega znanja učenca in se mu individualno prilagodim ter mu pomagam z različnimi metodami, tam kjer ima težave. Razlago se trudim približati učencem s primeri, slikovnim gradivom in skupnim postopnim reševanjem nalog. Prav tako učence spodbujam k samostojnosti pri reševanju nalog, saj tako dobijo maksimalno samozavest.
Učencem z učnimi težavami ali posebnimi potrebami razlago in učno uro še bolj individualno prilagodim glede na njihove težave. Prav tako spodbujam postopno učenje in nadgrajevanje znanja ter spodbujam njihova močna področja. Spodbujam jih tudi k organizaciji učenja in ponavljanju/utrjevanju snovi. Na koncu ure vedno spodbudim učenca, da snov ponoviva, narediva načrt za naprej in da poda morebitna vprašanja.
Strokovne kompetence
- Prilagajanje učnih pripomočkov, delovnih listov, zapiskov
- didaktične igre/vaje za krepitev spomina in pozornosti
- prilagoditev razlage
- podajanje različnih strategij za učenje
Specialni pedagog Laura B.
Sem inštruktor za predmeteAngleščina, Biologija, Fizika, Geografija, Kemija, Matematika, Slovenščina, Zgodovina | |
LokacijaHorizont Ljubljana, Ljubljana, Splet | |