Več o meni
Sem univerzitetno diplomirana anglistka, ki je svoje strokovno znanje pridobila na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Kariero sem začela, kot predavateljica poslovne angleščine na številnih slovenskih podjetjih, kot so Žito, SRC, Petrol, AMZS itd, kjer sem pod budnim očesom svoje fantastične in prekaljene mentorice izpilila prijeme za uspešno delo v poučevanju. Vse to znanje in izkušnje sem nato prenesla na podjetje Horizont, s katerim sodelujemo že več kot 10 let.
Dosežki
Skozi večletno poučevanje sem prišla do točke, kjer me vprašanja učencev več ne presenetijo, saj imam nanje vedno strokoven, dostopen, razumljiv, iskren in logičen odgovor. S pogovorom določimo realne cilje, ki jih nato vedno dosežemo, saj je moje prepričanje takšno, da lahko posameznik vse doseže, če le ima pravo motivacijo, podporo strokovnjaka in sebi krojeno metodo dela. V dokaz, da pravilno izvajam učenje (bodisi inštrukcije za OŠ, SŠ ali UNI, maturitetne tečaje, individualizirane tečaje splošne angleščine ali konverzacijske tečaje) štejejo mnoge dolgoletne stranke – njihovi otroci, prijatelji, kolegi, znanci in sodelavci, ki se vedno znova vračajo na stol nasproti mene. V trenutni situaciji, ko se vsi borimo po najboljših močeh da nam znanje ne spolzi skozi prste, se pa lahko gledamo preko Skype kamere, toda naša pozitivna energija sodelovanja se je 100% prenesla na daljavo.
Stvar na katero sem najbolj ponosna niso vsa priporočila ali besede hvale, tudi sijajni dosežki mojih inštruirancev ne (čeprav sem zelo vesela zanje in na njihovo trdo, zagnano in včasih mukotrpno delo), ampak tisti trenutki, ko nekomu angleščina postane veselje, ko pozabijo na vso sramežljivost in vse pretekle slabe izkušnje ter enostavno začnejo govorit v tem jeziku – sproščeno, brezbrižno in tekoče (tudi z napakami, toda te kaj hitro odpravimo).
Način poučevanja
Na samem začetku ure se s posameznikom pogovoriva in določiva teme, ki jih morava obdelati v razpoložljivem času – ker je le izjemno pomembna časovna učinkovitost. Nato prilagodim metodo dela znanju posameznika in skupaj doseževa zadane cilje.
V praksi pa zadeva zgleda tako: inštruiranec mi pove kaj se mora naučit in kako bo to znanje testirano (ustno, pisno, vaje v stavkih, vaje v besedilih, itd.), nato dobi pravila in s pomočjo teh, učencu ustno ter čimbolj enostavno in smiselno razložim snov. Neizpodbitno dejstvo je, da teorija brez prakse ne pomeni veliko, zato z učencem narediva toliko vaj, dokler znanje ni osvojeno in utrjeno; seveda, sem jaz učencu konstantno v podporo s sprotno razlago in dodatnimi pojasnili – velikokrat se počutim kot ponavljajoča se plošča (za mlade učence, ki ne vejo kaj plošča je, dajmo ponudit sinonimne izraze: pesem, playlista, MP3, a hot tune, a sick beat J ), toda ta metoda je skrajno učinkovita, saj večkrat kot ponovim eno stvar, boljše si to zapomnijo – načeloma tudi podzavestno. Nato dobi še vaje za domov, ki jih na naslednji uri pregledava in po potrebi popraviva.
V internetni učilnici oz. ko učim na daljavo preko Skype, je metoda dela popolnoma enaka, edina razlika je ta, da vso teorijo in vaje učenci dobijo preko PDF in Word datotek, deljenih povezav, skeniranih datotek ali slik. Ta preizkušena metoda, se je izkazala za zelo učinkovito, saj imam ob sebi vse vire za hitro posredovanje vaj in kar je zelo pomembno, smo vsi zemlji prijazni, ker ne porabimo veliko listov za kopiranje in s tem prihranimo drevo ali dva.