Inštruktorica Urška P.

Več o meni

Kakor vsakega jezikoslovca, so tudi mene zanimali jeziki že od majhnega, prav tako pa sem tudi že zgodaj vedela, da je moj sanjski poklic pedagoginja. Trenutno sem študentka na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer anglistika in nemcistika; študij pa nameravam nadaljevati na pedagoški smeri.

Izkušnje

Učenci v Horizontu so me hitro sprejeli tako, da imam svojo učilnico cele dneve polno od ponedeljka do sobote:)

Način poučevanja

Vedno rada pomagam ljudem in jim podajam svoje znanje. Imam kar nekaj izkušenj s pomočjo pri učenju, sem pa tudi mnenja, da se tudi jaz zmeraj nekaj naučim od učencev, zato me to delo tudi iskreno veseli.  Kakor pravi Hemingway ni noben človek otok, popolnoma sam zase; vsak človek je kos celine, zato se lahko s skupnimi močmi in pomočjo naučimo še tako težko snov.

Vsak, ki si želi pomoči pri učenju ima svoje težave in vprašanja. Pomembno mi je, da učne ure prilagodim glede na potrebe posameznika. Z veseljem navežem stik z ljudmi in jih spodbujam k temu, da širijo svoje znanje, ki jim bo kasneje zagotovo koristilo. Poleg tega z veseljem pomagam rešiti njihove težave, saj ni ničesar kar se ne bi bilo mogoče naučiti.

Zavedam se, da dodatne učne ure izven šolskih klopi znajo biti prav tako naporne, vendar poskušam oblikovati ure na čim bolj zabaven in razumljiv način. Jeziki so konec koncev del kulture, pri kateri se lahko naučimo vedno nekaj novega, ne le slovnico.

Inštruktorica Danijela B.

Več o meni

Že vse od otroštva me je zanimalo prav vse, kar je povezano z astronomijo in fizikalnimi pojavi, s katerimi se vsakodnevno srečujemo. Moja odločitev za študij fizike in informatike, je bila po končanem šolanju na gimnaziji, povsem samoumevna. V letu 2020 sem doktorirala iz Astronomije in astrofizike na Fakulteti za matematiko in fiziko.

Izkušnje

Prijatelji in sošolci so bili moji prvi inštruiranci in sicer že v osnovni šoli. Z inštruiranjem sem se priložnostno ves čas ukvarjala, tudi po končanem študiju, ko sem delala na šoli in na fakulteti. Zadnje leto sem na Horizontu zaposlena kot inštruktorica fizike in matematike in se vsakodnevno srečujem z velikim številom učencev in dijakov.

Način poučevanja

Ker pri predmetih kot je matematika, še zlasti pa fizika ni prostora za učenje ‘na pamet’, poskušam s primeri iz vsakodnevnega življenja, risbami in vprašanji, pomagati učencem, da sami pridejo do pravih odgovorov in zaključkov. Tako kot pravi Konfucije: “Povej mi in pozabil bom. Pokaži mi in morda si bom zapomnil. Vključi me in razumel bom.”

Inštruktor Timotej L.

Več o meni

Sem inštruktor v učnem centru Horizont, kjer poučujem matematiko in fiziko, ter vse kar na raznih fakultetah še spada zraven (statika, mehanika, trdnost, finančna matematika…). Po izobrazbi sem diplomiran fizik, trenutno pa absolvent 2. letnika II. stopnje študija fizike na Fakulteti za matematiko in fiziko Univerze v Ljubljani. Ker sem vse izpite že opravil in trenutno delam le še na magistrski nalogi, imam čas da nekaj svojega znanja delim tudi z ostalimi.

Izkušnje

Poleg inštrukcij v učnem centru Horizont in pred tem zasebnimi urami za prijatelje in znance, sem izkušnje pridobival tudi na fakulteti kot tutor za mlajše letnike in kot en od organizatorjev in predavateljev na pripravah na študij za prve letnike fizike, ki jih na fakulteti organiziramo pred začetkom študija.

Način poučevanja

Ne glede na stopnjo izobraževanja in pripravljenost učenca, me najbolj navdušuje in motivira radovednost in želja po znanju. Pri urah se trudim vzpostaviti sproščeno vzdušje in raziskovalen odnos do snovi. Če učenec teorije ne razume oziroma se je ne spomni mu jo z veseljem razložim, pri reševanju problemov pa raje malce utihnem in namesto serviranja odgovorov ponudim le smernice v obliki vprašanj in namigov, tako da se do končnega odgovora učenec prebije sam.

Inštruktorica Ana G.

Več o meni

Sem univerzitetno diplomirana anglistka, ki je svoje strokovno znanje pridobila na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Kariero sem začela, kot predavateljica poslovne angleščine na številnih slovenskih podjetjih, kot so Žito, SRC, Petrol, AMZS itd,  kjer sem pod budnim očesom svoje fantastične in prekaljene mentorice izpilila prijeme za uspešno delo v poučevanju. Vse to znanje in izkušnje sem nato prenesla na podjetje Horizont, s katerim sodelujemo že več kot 10 let.

Dosežki

Skozi večletno poučevanje sem prišla do točke, kjer me vprašanja učencev več ne presenetijo, saj imam nanje vedno strokoven, dostopen, razumljiv, iskren in logičen odgovor. S pogovorom določimo realne cilje, ki jih nato vedno dosežemo, saj je moje prepričanje takšno, da lahko posameznik vse doseže, če le ima pravo motivacijo, podporo strokovnjaka in sebi krojeno metodo dela. V dokaz, da pravilno izvajam učenje (bodisi inštrukcije za OŠ, SŠ ali UNI, maturitetne tečaje, individualizirane tečaje splošne angleščine ali konverzacijske tečaje) štejejo mnoge dolgoletne stranke – njihovi otroci, prijatelji, kolegi, znanci in sodelavci, ki se vedno znova vračajo na stol nasproti mene. V trenutni situaciji, ko se vsi borimo po najboljših močeh da nam znanje ne spolzi skozi prste, se pa lahko gledamo preko Skype kamere, toda naša pozitivna energija sodelovanja se je 100% prenesla na daljavo.

Stvar na katero sem najbolj ponosna niso vsa priporočila ali besede hvale, tudi sijajni dosežki mojih inštruirancev ne (čeprav sem zelo vesela zanje in na njihovo trdo, zagnano in včasih mukotrpno delo), ampak tisti trenutki, ko nekomu angleščina postane veselje, ko pozabijo na vso sramežljivost in vse pretekle slabe izkušnje ter enostavno začnejo govorit v tem jeziku – sproščeno, brezbrižno in tekoče (tudi z napakami, toda te kaj hitro odpravimo).

Način poučevanja

Na samem začetku ure se s posameznikom pogovoriva in določiva teme, ki jih morava obdelati v razpoložljivem času – ker je le izjemno pomembna časovna učinkovitost.  Nato prilagodim metodo dela znanju posameznika in skupaj doseževa zadane cilje.

V praksi pa zadeva zgleda tako: inštruiranec mi pove kaj se mora naučit in kako bo to znanje testirano (ustno, pisno, vaje v stavkih, vaje v besedilih, itd.), nato dobi pravila in s pomočjo teh, učencu ustno ter čimbolj enostavno in smiselno razložim snov. Neizpodbitno dejstvo je, da teorija brez prakse ne pomeni veliko, zato z učencem narediva toliko vaj, dokler znanje ni osvojeno in utrjeno; seveda, sem jaz učencu konstantno v podporo s sprotno razlago in dodatnimi pojasnili – velikokrat se počutim kot ponavljajoča se plošča (za mlade učence, ki ne vejo kaj plošča je, dajmo ponudit sinonimne izraze: pesem, playlista, MP3, a hot tune, a sick beat J ), toda ta metoda je skrajno učinkovita, saj večkrat kot ponovim eno stvar, boljše si to zapomnijo – načeloma tudi podzavestno. Nato dobi še vaje za domov, ki jih na naslednji uri pregledava in po potrebi popraviva.

V internetni učilnici oz. ko učim na daljavo preko Skype, je metoda dela popolnoma enaka, edina razlika je ta, da vso teorijo in vaje učenci dobijo preko PDF in Word datotek, deljenih povezav, skeniranih datotek ali slik. Ta preizkušena metoda, se je izkazala za zelo učinkovito, saj imam ob sebi vse vire za hitro posredovanje vaj in kar je zelo pomembno, smo vsi zemlji prijazni, ker ne porabimo veliko listov za kopiranje in s tem prihranimo drevo ali dva.

Inštruktor Dušan O.

Več o meni

Kot inštruktor matematike, fizike, mehanike, statike, termodinamike, energetike in podobnih predmetov, v Horizontu poučujem že 27 let. Učim osnovnošolce in srednješolce, dejansko pa najbolj uživam pri pripravljanju dijakov na opravljanje mature na višjem nivoju in poučevanju študentov. V vseh teh letih sem pomagal študentom arhitekture, strojništva, farmacije, kemije, medicine, računalništva, ekonomije…

Izkušnje

Zase lahko trdim, da sem eden najizkušenejših inštruktorjev v Sloveniji. Moja “kilometrina” znaša preko 50.000!! opravljenih ur inštrukcij. Specialna znanja s katerimi razpolagam iz področij matematike, fizike, mehanike in statike so marsikateremu mojemu študentu pomagala pri opravljanju izpitov in doseganju najvišjih ocen. K meni prihajajo tudi študenti iz bivših jugoslovanskih republik, ki so na študiju v Sloveniji, saj zelo dobro govorim njihove jezike, pa tudi študenti iz nam bližnjih zagrebških šol. Poleg tega se veliko ukvarjam z maturitenimi pripravami na matematiko tako na osnovni, kot višji ravni.

Način poučevanja

Pri razlagi snovi vedno stremim k temu, da ne zapletam zadev po nepotrebnem, da učencu jasno razložim potek reševanja naloge, ga usmerim k bistvenemu in pripeljem do pravilne rešitve. Učenci na mojih urah včasih slišijo kaj o določeni tematiki z drugega zornega kota, takega, ki jim morda še ni bil predstavljen. Menim, da je to dobro, saj s tem dobijo priložnost, da svoje znanje še razširijo.

Na inštrukcijah se trudim, da zelo pozorno poslušam in upoštevam želje učencev. Veseli me, kadar na inštrukcije pridejo s svojimi šolskimi zvezki, vprašanji, nalogami, kontrolnimi in izpitnimi nalogami. Za dober končni rezultat je sodelovanje učenca in inštruktorja zelo pomembno.

Zavedam se, da obstajajo ljudje, ki enostavno ne marajo matematike in/ali fizike in ničesar v povezavi s tema dvema predmetoma, zato poskušam na inštrukcijah narediti prijazno, sproščeno vzdušje. Ko popusti nepotrebna napetost, se pogosto pokaže, da tudi tisti, ki imajo sicer slabe ocene v šoli, dano snov enostavno dobro znajo in so po mojem osebnem mnenju celo talenti za matematiko in fiziko.

Kljub temu, da delo inštruktorja opravljam že dolgo, vsak dan z velikim veseljem pridem na delovno mesto in svoje znanje matematike in fizike prenašam na mlajše generacije.

Inštruktorica Katja P.

Več o meni

Sem Katja, v izobraževalnem središču Horizont poučujem matematiko na vseh nivojih izobraževanja. Veselje do matematike sem dobila že v osnovni in srednji šoli, kjer so mi učitelji predmet prikazali na razumljiv in zanimiv način. Zato odločitev za nadaljevanje študija na fakulteti  FMF ni bila težka. Po končanem študiju sem se za nekaj let zaposlila kot učiteljica na šoli, kasneje pa sem se odločila za delo inštruktorja. Na tak način lahko pomagam pri razlagi snovi na mnogo bolj oseben način. Vsaki osebi se prilagodim glede na predznanje in na to, kako hitro oseba snov razume.

Izkušnje

Na Horizontu poučujem že 25 let, z mojimi urami sem popestrila znanje nekaj tisoč učencev, dijakov in študentov.

Način poučevanja

Matematiko poučujem z osebnim in individualnim prilagajanjem. Snov poskušam razložiti na enostaven in razumljiv način, ni mi težko ponoviti iste  snovi tolikokrat da postane jasna. Ob koncu vsakih inštrukcij pripravim naloge za domače delo, saj le s samostojnim domačim utrjevanjem lahko preverim razumevanje snovi.

Dijake zadnjih letnikov srednjih šol in gimnazij tudi pripravljam na maturo v obliki skupinskih tečajev. Po vsakem srečanju na tečaju razdelim dijakom razlago snovi, formule in naloge za domače utrjevanje snovi. Ob sprotnem delu so dijaki na maturitetne naloge povsem pripravljeni in večkrat mi sporočijo, da jim matematika na maturi ni povzročala težav. Z uspehom, ki ga dosegajo dijaki na maturi  sem zelo zadovoljna saj lahko nadaljujejo študij na željeni fakulteti. V teh novejših časih se lahko dogovorimo tudi za inštrukcije preko aplikacij Skype ali Zoom.

Energijo za delo si pridobivam v naravi, na sprehodih ali pohodih po hribih. Lepota naših krajev ter raznolik živalski in rastlinski svet me vsakič znova presneti in razveseli. Z energijo me napolnijo tudi dobre knjige, filmi, predstave ali glasba.

Inštuktorica Anja N.

Več o meni

Sem Anja, inštruktorica matematike in fizike v učnem centru Horizont. Po uspešni zaključeni maturi sem šolanje nadaljevala na Pedagoški fakulteti v Ljubljani, na smeri dvopredmetni učitelj matematike in fizike, kjer sem tudi diplomirala. Fizika in matematika sta predmeta, ki sta me že od osnovne šole naprej zelo zanimala. Vedno so me poučevali zelo dobri učitelji, zato sem se za ta študij delno odločila tudi zaradi tega. Sedaj sem vpisana na drugostopenjskem magistrskem programu Predmetno poučevanje, smer matematika in fizika. Do zaključka študija na tej stopnji me loči še magistrsko delo. V učnem centru Horizont učencem in dijakom na inštrukcijah z veseljem podajam in širim vse svoje pridobljeno matematično in fizikalno znanje.
V prostem času pa se ukvarjam predvsem z glasbo. Sem članica Godbe Zgornje Savinjske doline, kjer igram saksofon. Poleg glasbe me veseli planinstvo, zato sem aktivna v Planinskem društvu Gornji Grad, kjer organiziramo planinske izlete, tabore, zimovanje in še druge aktivnosti za mladino.

Izkušnje

Med študijem sem si učiteljsko “kilometrino” nabirala pri opravljanju študijske prakse po različnih šolah in inštrukcijah prijateljev ter znancev. Sedaj nadaljujem svoje poslanstvo tako, da se mladim posvečam na individualnih in skupinskih urah matematike in fizike.

 

Način poučevanja

Pri delu me najbolj motivirajo in navdušujejo napredki mojih učencev. V izziv mi je pomagati učencem pri reševanju težjih računskih nalogah in premagovanju odpora do matematike in fizike. Včasih je v šoli težko slediti razlagi nekaterih profesorjev, zato so inštrukcije pravi naslov za pomoč.

Inštruktor Jaka G.

Več o meni

Sem absolvent smeri Pedagoška matematika na Fakulteti za matematiko in fiziko v Ljubljani. To je smer, ki ti da veliko znanja iz področja matematike, obenem pa te tudi nauči kako pristopiti k poučevanju tega predmeta. Matematiko sem imel rad že od nekdaj, sčasoma pa sem ugotovil da znam na razumljiv način snov predstaviti tudi drugim. Zato sem se odločil za ta študij in začel uživati v poučevanju.

Izkušnje

Imam veliko izkušenj iz področja poučevanja matematike in tudi fizike. Inštruiram sem učence osnovnih in srednjih šol. Odlično poznam gimnazijsko matematiko in imam tudi izkušnje s pripravami na maturo. Inštruiram tudi študente Ekonomske fakultete, Fakultete za matematiko in fiziko in Naravoslovnotehniške fakultete, ki potrebujejo pomoč pri matematiki.

Način poučevanja

Rad poučujem tako, da poskušam učencem predstaviti snov na način, ki v njih vzbudi razumevanje snovi. Na tak način se učenci naučijo rešiti najrazličnejše naloge. Način poučevanja in razlago prilagodim nivoju znanja posameznega učenca.

Inštruktorica Renata B.

Več o meni

Sem magistrica matematike na FMF-ju s 5-letnimi izkušnjami poučevanja matematike na zasebni šoli s posebnimi pedagoškimi načeli. Matematika mi predstavlja način razmišljanja, ki je podpora pri reševanju vsakdanjih problemov, naučimo pa se ga ravno pri manipuliranju številk in iskanju rešitev matematičnih problemov. Pri učencih rada gojim osredotočenost na reševanje in zaupanje v lastne sposobnosti.

Izkušnje

Kot inštuktorica matematike sem delala že v osnovni in srednji šoli, kjer sem vsakemu sošolcu in sošolki rada razlagala matematične pojme in postopke reševanja. Pet let sem delala na zasebni osnovni šoli s posebnimi pedagoškimi načeli, kjer sem za učence ustvarjala inovativne učne materiale, da je bilo učenje bolj zabavno.

Način poučevanja

Z učencem se vedno potrudim navezati stik, saj verjamem, da učenje steče hitreje, kadar je med inštuktorjem in učencem oseben odnos, pri čemer se kot inštruktorica vedno potrudim, da mu snov približam na njemu najbolj ustrezen način. Cilj je, da učenec snov razume, se čuti, da jo lahko obvlada in ima strategijo za samostojno učenje.

Inštruktorica Tjaša K.

Več o meni

Zaključujem magistrski študij Uporabne statistike na Fakulteti za elektrotehniko, pred tem pa sem diplomirala na Fakulteti za matematiko in fiziko iz smeri Finančna matematika.
Matematika me je vedno zanimala, ker mi predstavlja mentalni izziv in zahteva logično razmišljanje, ne zahteva pa učenja na pamet. Statistika me je navdušila s svojo uporabnostjo na vseh področjih, zanima pa me predvsem njena uporaba v genetiki in medicini.

Dosežki

V osnovni šoli in na gimnaziji sem pomagala sošolcem pri matematiki in se udeleževala šolskih in državnih tekmovanj iz matematike. Z inštruiranjem sem dijakom in študentom pomagala do uspešno opravljenih testov in izpitov ter do izgube odpora do matematike.

Način poučevanja

Snov skušam predstaviti in razložiti na enostaven, zanimiv in razumljiv način, razlago pa prilagodim posamezniku. Verjamem, da vsak lahko razume snov, če je ta dobro razložena in če si sam vzame čas za ponovitev, razmislek o problemih in samostojno reševanje nalog. Zato razlagi teorije dodam praktične primere, da se teorija in vaje povežejo in so skupaj bolj razumljivi. Učence in študente spodbujam k samostojnemu reševanju problemov, ker na ta način opazijo, kje imajo morda težave, ki jih nato skupaj rešimo, hkrati pa snov utrdijo in napredujejo. Pomembno mi je, da učencem in študentom težja snov postane razumljiva, nimajo več odpora do nje in so zadovoljni s svojim napredkom in z rezultati.